یک تصویر هزار کلمه ارزش دارد. همچنین در عصر دیجیتال امروز با وجود اکران صدها کمپین تبلیغاتی، عکاسی یکی از مهمترین عناصر تبلیغات است. تصویر همان چیزی است که توجه مشتری را چه در مجله، چه در بیلبورد و چه در یک وب سایت جلب خواهد کرد. عکاسی تبلیغاتی برای کمک به یک شرکت در تأسیس برند خود یا کمک به برندسازی مجدد یک شرکت به کار می رود. یک عکس بیش از آنکه فقط یک محصول یا یک برند را نشان دهد، باید احساسات و تمایل مخاطب را برانگیزد، و از آنجا که مصرف کنندگان با تصاویر تبلیغاتی بمباران می شوند، پس (محصول یا خدمات) باید به بهترین نوع خود عکاسی شوند و به بهترین شکل اکران شوند.

این نکته بسیار مهم است که هنگام گرفتن عکس برای تبلیغ یادآوری کنید که موضوع تصویر شما محصول نیست بلکه منفعتی است که از داشتن محصول در آن حاصل می شود.

حمیدرضا پرویزی | 23 دی ماه سال 1398

دیدگاه بگذارید

avatar
  Subscribe  
Notify of