عکاسی تبلیغاتی در واقع شامل ثبت عکس از محصولات یا خدمات می باشد. این نوع عکاسی با هدف جذب بیننده و مخاطب فراگیر و قابل استفاده شده است.وقتی در حال مشاهده یک تبلیغ هستید، اولین چیزی که به آن توجه می کنید چیست؟ آیا یک نوشته یا یک متن در آگهی هست؟ احتمالا نه. حتما دوست دارید بدانید که اکثر مردم ابتدا متوجه تصاویر یک تبلیغ  می شوند. اغلب اوقات تصاویر در یک تبلیغ، چیزی است که توجه مردم را به خود جلب میکند و این تصاویر هستند که به طور معمول مشخص می کنند که آیا مردم همچنان به مطالعه تبلیغات ادامه می دهند یا خیر؟!

استفاده از گرافیک و جلوه های ویژه درعکس تبلیغاتی می تواند شانس خرید مشتریانی که به آنها نگاه می کنند را به شدت افزایش دهد. عکس ها نه تنها باید بسیار با کیفیت و جذاب باشند بلکه باید جالب و چشم نواز نیز باشند. عکس ها نه تنها باید توجه مصرف کنندگان را به خود جلب کند بلکه باید باعث این شوند که آن ها را به خریدن محصول و یا خدمات ترغیب کند.

عکاسی تبلیغاتی کاربرد های بسیاری دارد و به روش های مختلفی استفاده می شود:

_ بیلبورد ها
_ تبلیغات تلوزیونی
_ فضای مجازی و اپلیکیشن های اجتماعی
_ در وب سایت ها
_ آگهی ها
_ کاتالوگ و بروشور
_ اعلامیه ها
_ منو ها
_ عکس های مطبوعاتی
و دیگر موارد….

حمیدرضا پرویزی | 23 دی ماه سال 1398

دیدگاه بگذارید

avatar
  Subscribe  
Notify of